Detail osoby
Ivo Richard Stuchlý
Inscenační tým
Inscenační tým
1924/1925
| Název inscenace | Funkce | Divadlo |
|---|---|---|
| DOLLY |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| POLSKÁ KREV |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| DEBORA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| CARMEN |
Choreografické nastudování
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| TANNHÄUSER |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| THAIS |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| KRÁLOVNA LOUTEK (KDYŽ HRAČKY OŽIVNOU) |
Režie Scéna Kostýmy Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| VESELÉ ŽENY WINDSORSKÉ (VESELÉ PANIČKY WINDSORSKÉ) |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| GRI-GRI |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| DÍTĚ CIRKU |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| LOUISA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| HRABĚNKA MARICA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
1925/1926
| Název inscenace | Funkce | Divadlo |
|---|---|---|
| DOLLY |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| CARMEN |
Choreografické nastudování
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| KRÁLOVNA LOUTEK (KDYŽ HRAČKY OŽIVNOU) |
Režie Scéna Kostýmy Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| HRABĚNKA MARICA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| EVA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| COPPÉLIA |
Režie Scéna Kostýmy Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| ROZPUSTILÁ LOLA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| CUDNÁ ZUZANA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| TANCEM KU ŠTĚSTÍ |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| FIGAROVA SVATBA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| FAUST A MARKÉTKA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| VELKOKNĚŽNA A ČÍŠNÍK |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| ŠELMA SEDLÁK |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| ORLOV |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| LESNÍ PANNA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
1926/1927
| Název inscenace | Funkce | Divadlo |
|---|---|---|
| HRABĚNKA MARICA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| ORLOV |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| AIDA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| STAMBULSKÁ RŮŽE |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| EUGEN ONĚGIN |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| PRINCEZNA HYACINTA |
Režie Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| VLAŠTOVČÍ HNÍZDEČKO |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| ADIEU, MIMI...! |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| OD VEČERA DO RÁNA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| ŠTĚSTÍ V LÁSCE |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
1927/1928
| Název inscenace | Funkce | Divadlo |
|---|---|---|
| VLAŠTOVČÍ HNÍZDEČKO |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| ADIEU, MIMI...! |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| ŠTĚSTÍ V LÁSCE |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| BORIS GODUNOV |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
1928/1929
| Název inscenace | Funkce | Divadlo |
|---|---|---|
| FAUST A MARKÉTKA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
1929/1930
| Název inscenace | Funkce | Divadlo |
|---|---|---|
| AIDA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| FAUST A MARKÉTKA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
1931/1932
| Název inscenace | Funkce | Divadlo |
|---|---|---|
| FAUST A MARKÉTKA |
Choreografie
|
Národní divadlo moravskoslezské |
Obsazení
Obsazení
1921/1922
| Název inscenace | Role | Divadlo |
|---|---|---|
| ZÁVOJ PIEROTČIN |
Florestan, další Harlekýnův přítel
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| REK ZÁPADU (HRDINA ZÁPADU) |
Druhý mladík
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| Z POHÁDKY DO POHÁDKY |
Indický princ Příšera Jiný Petrovský Duch Času
|
Národní divadlo moravskoslezské |
1922/1923
| Název inscenace | Role | Divadlo |
|---|---|---|
| Z POHÁDKY DO POHÁDKY |
Indický princ Příšera Jiný Petrovský Duch Času
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| BALETNÍ SÁL |
První tanečník
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| EGYPTSKÁ NOC |
Velekněz
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| GISELLE |
Hilarion, hajný
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| EVŽEN ONĚGIN (EUGEN ONĚGIN) |
Triquet, Francouz
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| POHÁDKA ZIMNÍHO VEČERA (ZIMNÍ POHÁDKA) |
Archidamus, český pán
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| V ZÁŘI MILIONŮ |
Hrabě Kazimír Wojicki
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| DANTON |
Malíř David
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| KRÁSNÁ HELENA |
Pylades, jeho přítel
|
Národní divadlo moravskoslezské |
1923/1924
| Název inscenace | Role | Divadlo |
|---|---|---|
| JARNÍ VÁNEK |
Tulipán, bohatý ženich - baletní role
|
Národní divadlo moravskoslezské |
1924/1925
| Název inscenace | Role | Divadlo |
|---|---|---|
| JARNÍ VÁNEK |
Tulipán, bohatý ženich - baletní role
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| KRÁLOVNA LOUTEK (KDYŽ HRAČKY OŽIVNOU) |
Poeta
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| TANEČEK PANNY MÁRINKY |
Baptist, komorník
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| KNOCK aneb TRIUMF MEDICINY |
Druhý klacek
|
Národní divadlo moravskoslezské |
1925/1926
| Název inscenace | Role | Divadlo |
|---|---|---|
| KRÁLOVNA LOUTEK (KDYŽ HRAČKY OŽIVNOU) |
Poeta
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| TANEČEK PANNY MÁRINKY |
Baptist, komorník
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| COPPÉLIA |
Coppélius
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| VELKOKNĚŽNA A ČÍŠNÍK |
The two Richards
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| ORLOV |
Abbé
|
Národní divadlo moravskoslezské |
1926/1927
| Název inscenace | Role | Divadlo |
|---|---|---|
| KRÁL VÁCLAV IV. |
Menhart Welflův, syn bohatého kupce na Starším městě pražském
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| PRINCEZNA HYACINTA |
Aratron, mocný čaroděj
|
Národní divadlo moravskoslezské |
| OD VEČERA DO RÁNA |
Apač
|
Národní divadlo moravskoslezské |







