Detail inscenace
William William
Divadlo: | Národní divadlo moravskoslezské |
---|---|
Soubor: | Extra akce - opera |
Scéna: | Důl Hlubina |
Premiéra: | 27.6.2016 |
Popis: | Taneční opera s texty Shakespeara, Picassa a Nathalie Babel |
Autor/ři: | Petr Kotík |
Inscenační tým
Inscenační tým
Libreto | |
---|---|
Dirigent | |
Choreografie |
Obsazení
Obsazení
2015/2016
Tanec | ||
---|---|---|
Kurtizána | ||
Přítel | ||
Timon | ||
Vypravěčka |
Představení
Seznam představení
Datum | Začátek | Místo | Typ | Detail |
---|---|---|---|---|
27.6.2016 | 20:30 | Důl Hlubina | Premiéra | Detail |
Fotogalerie
Fotogalerie
Fotografie z představení
Isabelle Ayers (Tanec), Giordano Bozza (Tanec), Rei Masatomi (Tanec), Alma Samimi (Kurtizána), Markus Hollop (Přítel), Adrian Rosas (Timon), Colin Fuller (Tanec), Matilda Sakamoto (Tanec)
Isabelle Ayers (Tanec), Rei Masatomi (Tanec), Giordano Bozza (Tanec), Miroslava Georgievová (Vypravěčka), Matilda Sakamoto (Tanec)
Alma Samimi (Kurtizána), Rei Masatomi (Tanec), Giordano Bozza (Tanec), Colin Fuller (Tanec), Adrian Rosas (Timon), Isabelle Ayers (Tanec)
Alma Samimi (Kurtizána), Markus Hollop (Přítel), Rei Masatomi (Tanec), Colin Fuller (Tanec), Giordano Bozza (Tanec), Isabelle Ayers (Tanec)
Rei Masatomi (Tanec), Colin Fuller (Tanec), Matilda Sakamoto (Tanec), Alma Samimi (Kurtizána), Markus Hollop (Přítel), Adrian Rosas (Timon), Isabelle Ayers (Tanec), Giordano Bozza (Tanec)
Giordano Bozza (Tanec), Isabelle Ayers (Tanec), Colin Fuller (Tanec), Matilda Sakamoto (Tanec), Alma Samimi (Kurtizána), Markus Hollop (Přítel), Adrian Rosas (Timon)
Colin Fuller (Tanec)
Isabelle Ayers (Tanec), Giordano Bozza (Tanec)
Colin Fuller (Tanec), Matilda Sakamoto (Tanec)
Popis
Popis
Představení je součástí festivalu NODO / Dny nové opery Ostrava 2016
Od raného počátku své hudební dráhy dělí skladatel, dirigent a flétnista Petr Kotík (1942) svůj čas mezi kompozici a koncertní činnost. Přestože studoval kompozici – zprvu soukromě u Vladimíra Šrámka a Jana Rychlíka v Praze a později na Vídeňské akademii, dá se říct, že jako skladatel je Kotík samoukem. Kotíkova skladatelská strategie by se dala přirovnat k systému hry, ve kterém se střídá náhoda s řízenými postupy. Od konce roku 1969 žije v USA, kde se stal, speciálně v New Yorku, důležitou osobností hudebního života. |
V česko-anglické verzi Pořádá Ostravské centrum nové hudby ve spolupráci s Národním divadlem moravskoslezským. |
|